the weather is nuts

No Comments
天氣熱得很不像話。
下過雨後的街道清爽的跟司迪麥廣告一樣地...難以言喻。

這一趟出去又回來
槍斃很多疑惑
製造很多開心還有陌生
以及那些不必要的難過
快樂的片段總是那麼溫暖


那件事我一直耿耿於懷
我以為我不會 但我一直在意著
不知道怎麼去解釋
我也無法了解

不過,
終究 我不是你的Ms. perfect
那些情緒轉換太突如其來
無法給你一個道歉或是一個最完美的約定

You asked a little bit over which I can't afford it.
Sometimes I don't get you or I am not there, it wasn't my fault, although I already said I want to and I am sorry if I let you down, but it can't put in sentences I should say, I am nobody to you, don't go too far, ok?

It seems like I write it out that I won't be guilty, I just want to make it frankly, nothing more, we are still friends, the good one. I hope so.

--
一直這樣下去也不是辦法。

馬的。可是我完全沒有想法
Next Post較新的文章 Previous Post較舊的文章 首頁

0 意見